понеділок, 13 жовтня 2014 р.

Модуль VІІ



У даному модулі ми обговорили можливості використання Інтернету в навчальній  діяльності учнів, провели педагогічну раду в групах та заповнили вікі-сторінку. 
Створили учнівський приклад,а для цього треба було мислити як дитина. 
Робота над учнівською презентацією дозволила по-інакшому подивитись на організацію роботи учнів та проведення ними досліджень. 

Come far navigare in rete i propri figli in sicurezza

субота, 11 жовтня 2014 р.

Модуль VІ


В даному модулі обговорили проблеми  безпечної роботи 

учнів в Інтернеті, розглянули питання, як навчити  учнів 

відповідально використовувати Інтернет.

Ознайомилися з особливостями Інтернет-сервісів для 

співробітництва: спілкування на форумах і чатах, ведення 

блогів, вікі сторінок.

Переглянули План вивчення теми. 

Сторили мережевий опитувальник.

пʼятниця, 10 жовтня 2014 р.

Модуль V


Працювали в парах і в групах. Обговорили власні презентації 

щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних 

потреб учнів. Обговорили, як зробити проекти відповідними 

вимогам державних освітніх стандартів та навчальних 

програм.Розглянули дуже важливі закони щодо авторських

 прав та правомірного використання робіт в освітніх 

проектах, обговорили їх. Дізналась, як можна 

використовувати Інтернет для проведення досліджень, а 

також  в комунікаціях та у співпраці

четвер, 9 жовтня 2014 р.

Модуль ІV


Працюючи у даному модулі, ми обговорили приклади 

основних запитань за допомогою Інтернет-сервісів для 

спільної роботи із документами. Це допомогло мені у 

формулюванні ключових питань. Обговорили з колегами 

стратегії та засоби оцінювання.Ознайомилися з прикладами 

інструментів оцінювання навчальних потреб учнів. Розібрали 

поняття формуючого оцінювання та доцільності його 

використання. Розпочала роботу над створенням презентації 

вчителя. 

середа, 8 жовтня 2014 р.

Модуль ІІІ


Сьгодні працювали в парах, обговорювали навчальні теми для створення Портфоліо з використанням методу проектів, обговорили і сформулювали основні запитання, що стосуються розвитку та навчанню учнів. Я розпочав процес планування вивчення теми навчального проекту, визначив цілі обраної теми. Навчився створювати текстовий документ із формами та електронну таблицю з даними і відповідною діаграмою про результати опитування щодо обраної теми. Цей модуль допоміг мені з'ясувати, як можна використовувати навчальні дослідження  в проектах. Ознайомилась  з Ключовими, Тематичними та Змістовними запитаннями проекту. 

вівторок, 7 жовтня 2014 р.

Модуль ІІ




Цей модуль допоміг мені визначитися, якими навчальними та інноваційними навичками повинні володіти сучасні школярі, випускники 21 століття. Обговорили з колегами шляхи розвитку в учнів навичок мислення вищих рівнів. 
Детальніше ознайомилися з методом проектів у навчанні та іншими інноваційними педагогічними технологіями. Сьогодні розглянули також приклад Портфоліо, шаблон Плану вивчення теми, форму оцінювання Портфоліо. Я створив для себе закладки на Інтернет ресурси щодо методу проектів. Це прискорить мою роботу.


понеділок, 6 жовтня 2014 р.

Модуль І




Сьогодні був перший день курсів Інтел. Ми 

створили електронну скриньку.

Також обговорили цілі та очикування від тренінгу 

основного курсу Intel "Навчання для майбутнього", 

сформулювали власі завдання щодо навчання на 

тренінгу. Ознайомились з основними ресурсами 

тренінгу: посібником,сайтом освітніх програм, 

сайтом допоміжних матеріалів, електронним 

довідником. Це допоможе мені у подальшій роботі. Я 
створив папку Портфоліо для зберігання 

матеріалів власного проекту. На заняттях мені 

було цікаво.